Information från Antagningsenheten -Anmälan till Infoutskick etc

Susanne Andersson susanne.andersson at liu.se
Tors Apr 20 15:40:01 CEST 2017

Hej,
Jag har förmodligen glömt att anmäla mig till era utskick och vill därför göra det nu, tack!
Jag fick info om upptaktsmötet inför ht2017 av en kollega och har anmält mig till mötet på måndag.

Med vänlig hälsning
Susanne Andersson
Institutionsadministratör - Medicinsk biologi

[Linköpings universitet]

Medicinska fakulteten
IKE Institutionen för klinisk och experimentell medicin
Avdelningen för verksamhetsstöd
Enheten för utbildningsnära administration
581 83 Linköping
Telefon: 010-103 77 40
Besöksadress: Ingång 68, plan 08, LabEttan, Lasarettsbacken, Campus US
Besök oss gärna på: www.liu.se<http://www.liu.se/>