Information från Antagningsenheten -Information om lokal till utbildningstillfället för reservantagning i NyA-webben - måndag 11/11

Produktionsansvar antagningen produktionsansvar.antagningen at uf.liu.se
Fre Nov 8 15:11:01 CET 2019

Hej!

På måndag 11/11, kl. 10.00 - 11.30 erbjuder Antagningsenheten ett utbildningstillfälle rörande reservantagning i NyA-webben för institutions- och fakultetspersonal, som vi tidigare har gått ut med information om. Dock skulle vi återkomma om lokal för detta utbildningstillfälle och i och med att det har varit ont om lediga lokaler för detta datum, kommer Antagningsenheten att hålla utbildningen i ett av de resursrum som ligger i direkt anslutning till Antagningsenhetens kontorslandskap på våning 7 i Studenthuset, Campus Valla.

Eftersom  de flesta av er inte har tillgång till våning 7 i Studenthuset kommer jag att möta upp er, som ämnar att gå reservantagningsutbildningen, nere på entréplan, våning 2 i Studenthuset vid hissarna. Jag kommer att stå där kl. 09.55. Vi har tidigare meddelat att ingen anmälan krävs till utbildningen, men jag skulle på grund av de praktiska omständigheterna ändå önska att ni besvarade detta mejl  om ni avser att komma.

Välkomna!

Med vänlig hälsning
Rickard Hellström
Produktionsansvarig NyA-systemet
Antagningsenheten
[Linköpings universitet]
Rickard Hellström
Antagningsenheten
581 83 Linköping
Telefon: 013-281159
Besöksadress: Campus Valla, Studenthuset, våning 7
Besök oss gärna på: liu.se<https://liu.se/>