[Humsamserien] Text till 11 december

Anders Hansson anders.n.hansson at liu.se
Ons Dec 5 14:33:36 CET 2012

försöker igen

________________________________
Från: Anders Hansson
Skickat: den 4 december 2012 16:02
Till: humsamserien at lists.liu.se
Ämne: Text till 11 december

Hej,

Jag försöker att vara ute i god tid, vilket jag tror kan behövas eftersom att texten bitvis antagligen är tungläst.

Texten är på svenska, men ska kortas ner och då även översättas till engelska. Det ska bli en journalartikel.

Jag kan mycket väl ha feltolkat några av texterna och ska göra en till genomläsning senare.

Jag är öppen för kommentarer av alla slag: vad är obegripligt, vad kan vara bra att lyfta fram mer, vad är dåligt underbyggt, teorikopplingar etc.

Hälsar Anders

Anders Hansson, Assistant Professor
Department of Thematic Studies - Technology and Social Change
Linköping University
Phone:+4613282930,+46704438823, Fax:+4613284461

http://www.tema.liu.se/tema-t/medarbetare/hansson-anders?l=sv