[Humsamserien] Green utopianism

Johan Hedrén johan.hedren at liu.se
Sön Okt 21 22:51:25 CEST 2012

hej,

ber om ursäkt för att vara så sen med mitt underlag till seminariet nu på tisdag, men här kommer nu i alla fall lite förvirrade tankar. Ett halvfärdigt manus, tyvärr, med många ofärdiga partier och en struktur som inte är färdigtänkt men förhoppningsvis nu med en fungerande logik. Hoppas några hinner och orkar läsa. jag kommer hur som helst att presentera mina tankar, så även de som inte hinner ska få ett hum.

allt gott!

Johan