[Humsamserien] Min tid den 20 november blir Emmy Dahls tid istället

Hanna Sjögren hanna.sjogren at liu.se
Ons Okt 31 13:49:45 CET 2012

Hej Grönt kritiskt forum!

Den 20 november har jag bokat en seminarietid för att lägga fram ett avhandlingskapitel.

När är det så att jag tyvärr inte möjlighet att lägga fram någon text just det datumet. Därför har jag erbjudit Emmy Dahl (doktorand på Tema T - skriver om hållbart resande med fokus på genus) att ta min tid. Emmy skriver för fullt inför sitt slutseminarium och kommer att lägga fram ett avhandlingskapitel med relevans för seminariegruppen.

Seminariet slipper alltså bli inställt och ni får möjlighet att diskutera en intressant, "grön" text :)

Bästa hälsningar
Hanna