[Humsamserien] HS hösten 2013

Anna Küller anna.kuller at liu.se
Fre Mars 1 12:48:17 CET 2013

Hej!

På Tema T arrangerar vi en seminarieserie vid namn Högre seminariet (HS) dit vi bjuder in externa gäster för att prata om sin forskning eller arrangerar andra typer av aktiviteter som ex workshops om olika teman.

Varje seminariegrupp får komma med förslag på vilka gäster som ska bjudas in eller andra aktiviteter som HS bör arrangera.

Nu samlar vi som är med i arrangörsgruppen för HS in förslag från seminariegrupperna, och det är därför jag frågar er som är med i Grönt kritiskt forum.

Det första steget är att ni mailar in era förslag på gäster/aktiviter till mig. Det kan vara hur många förslag som helst.

Jag sammanställer dessa och sedan skickar HS-gruppen ut en uppdaterad lista som det röstas om lite längre fram.

Senaste dagen att skicka in förslag till mig på gäster (namn och gärna en kort beskrivning av personen) eller aktiviteter är tisdag 19 mars.

Jag bifogar den så kallade bruttolistan med nuvarande förslag.

Hälsar
Anna
Anna Küller
Doktorand / PhD Candidate
Tema Teknik och social förändring /
The Department of Thematic Studies - Technology and Social Change
Linköping universitet / Linköping University
Tel: +46 (0)13 285837, +46(0)703 137343