[Humsamserien] VB: text till grönt kritiskt forum

Johan Hedrén johan.hedren at liu.se
Tors Mars 14 22:31:58 CET 2013

Tack Anna,

ska bli intressant!

Johan

________________________________
Från: Anna Kaijser [anna.kaijser at lucsus.lu.se]
Skickat: den 14 mars 2013 17:36
Till: Johan Hedrén
Kopia: Malin Henriksson; Emmy Dahl; Veronica Brodén; Marja Vehviläinen
Ämne: text till grönt kritiskt forum

 Hej Johan!

Här kommer min text till Grönt kritiskt forum på tisdag. Ursäkta att den kommer så sent. Det är work in progress, men det märker du. Mailar du ut den på nån lista? Jag har inte tillgång till några adresser. CC:ar dock till några som jag tror är intresserade, ifall de inte skulle finnas med på listan för seminariet.

Med vänlig hälsning
Anna