[Humsamserien] Text till 17/9

Darcy Parks darcy.parks at liu.se
Tis Sep 10 16:36:52 CEST 2013

Hej!

Här kommer min text till nästa veckas seminarium: https://liu.box.com/gkf-17sep2013

(hoppas att länken fungerar - säg till annars!)

Lite bakgrund: det är ett utkast på en artikel som jag började skriva efter jag la fram min masteruppsats för ungefär exakt ett år sedan. Tanken var att samarbeta med min handledare och skriva en artikel men då fick jag jobb på Tema T och första utkastet blev inte klart förrän i våras. Tyvärr har det var svårt att hitta tid att jobba tillsammans så utkastet har inte rörts i ett halvår.

Eftersom mitt doktorandprojekt handlar om helt olika saker behöver jag bestämma mig om det är värt fortsätta skriva på artikeln för erfarenhets skull. Det beror ju på hur mycket arbetet som finns kvar och därför uppskattar jag alla möjliga kommentarer. Jag är särskilt intresserad av era tankar kring hur jag använder diskursanalys eftersom jag känner mig mest osäker om detta.

Jag tänker skicka in den eventuella artikeln till Agriculture and Human Values eller Local Environment.

Tack för att ni läser texten och jag ser fram emot era frågor och kommentarer!

Darcy