[Humsamserien] programmet

Johan Hedrén johan.hedren at liu.se
Tors Sep 12 21:50:30 CEST 2013

hej,

här kommer senaste versionen av programmet. Det ser ut att bli en intressant höst, tycker jag. Några titlar återstår, och jag tycker att det vore bra om ni som kommer att ha textunderlag meddelar detta så att det framgår av schemat var man kan få tag i underlag (så undviker vi att folk inser först på seminariet att det fanns en text att läsa, vilket ju har hänt några gånger). Jag släpper det här nu, så skicka uppgifterna till Eva Danielsson snarast, så att hon kan färdigställa en affisch och ett underlag för hemsidorna.

väl mött!

Johan