[Humsamserien] Text Seminarium 24/9

Anders Hansson anders.n.hansson at liu.se
Tors Sep 19 11:21:27 CEST 2013

Hej,

På tisdag (24/9) presenterar gästforskaren Shinichiro Asayama från Tokohu University sin pågående forskning. Jag skickar med ett underlag här, men kommer förhoppningsvis också kunna distribuera en powerpoint innan seminariet som beskriver mer aktuella och spännande projekt inom miljöområdet.

Eftersom maillistan ibland inte tillåter större filer lägger jag också ut den på dropbox.

Om ni inte kan öppna så maila mig så skickar jag filen.

Hälsar Anders

Anders Hansson, Assistant Professor
Department of Thematic Studies - Technology and Social Change
Linköping University
Phone:+4613282930,+46704438823, Fax:+4613284461

http://www.tema.liu.se/tema-t/medarbetare/hansson-anders?l=sv