[Humsamserien] Gavin Bridge

Anna Küller anna.kuller at liu.se
Tors Sep 19 20:58:04 CEST 2013

Hej,

Kul att ni är flera som är intresserade av att göra något mer av att Gavin kommer hit.
Låt oss inleda seminariet på tisdag med att kort diskutera hur vi kan göra detta görbart.
Ni som inte kan närvara på tisdag men som ändå är intresserade, skicka gärna ett mail innan dess.

Allt gott,
Hälsar
Anna
Anna Küller
Doktorand / PhD Candidate
Tema Teknik och social förändring /
The Department of Thematic Studies - Technology and Social Change
Linköping universitet / Linköping University
Tel: +46 (0)13 285837, +46(0)703 137343