[Humsamserien] text till nästa vecka

Ann-Sofie Kall annsofiekall at gmail.com
Ons Feb 19 17:54:55 CET 2014

Hej!

Efter att har varit smygmedlem i Grönt kritiskt forum under en period och
följt verksamheten från Oslo är min plan att också bli en aktiv medlem på
seminarierna.

Till nästa veckas ansökningsseminarium har jag och Martin har skrivit ett
utkast på en ansökan till VR. Den handlar om genus och energi/miljö i
politiken.

Vi är så klart intresserade av alla typer av kommentarer och ser fram mot
nästa veckas seminarium.

Vänliga hälsningar Ann-Sofie Kall