[Humsamserien] Text till den 14:e januari

Hanna Sjögren hanna.sjogren at liu.se
Tors Jan 9 09:39:00 CET 2014

Hej,

Här kommer min text till Grönt kritiskt forums seminarium på tisdag den 14:e januari. Texten är ett utkast till ett av fyra empiriska kapitel i min avhandling. Jag vill gärna ha förslag på litteratur och resonemang som kan hjälpa mig att utveckla analyserna. Andra kommentarer på texten är givetvis också välkomna! Jag bifogar också ett kort abstract till avhandlingen för den som är intresserad.

Hälsningar
Hanna

Best regards

Hanna Sjögren
PhD Candidate
[Linköpings universitet]

[sigill_96dpi_50px]

Department of Thematic Studies - Unit of Technology and Social Change
Linköping University
581 83 Linköping
Sweden
Phone: +46 31 28 44 57
Mobile: +46 70 287 94 25

Visiting address: Temahuset, Campus Valla

Please visit us at http://www.liu.se<http://www.liu.se/>
http://www.tema.liu.se/tema-t/medarbetare/sjogren-hanna?l=en&sc=true