[Humsamserien] ansökningsseminarium

Malin Henriksson malin.henriksson at liu.se
Tors Jan 23 15:04:04 CET 2014

Hej alla!

Jag ser fram emot nästa veckas ansökningsseminarium! Jag tänkte presentera en idé till ansökan som jag har men som är i ett väldigt tidigt stadium. Jag tänkte skicka ut en väldigt kortfattad skiss på söndag kväll som jag hoppas att ni trots att den kommer så sent hinner titta på. Den kommer vara max två sidor.

Hanna och jag har planerat lite inför seminariet om det goda seminariet den 4/2. Vi har valt ut en text som  underlag för seminariet som jag skickar ut inom kort.

Hälsar

Malin

Doktorand
Tema teknik och social förändring