[Humsamserien] Bulkeley

Anders Hansson anders.n.hansson at liu.se
Mon Mars 24 09:40:21 CET 2014

Hej,

Harriet Bulkeley, som fick flera röster inför höstens HS, ska på ett annat seminarium på LiU 3/4. För den som är intresserad av detta så kontakta Eva Lövbrand på tema V.

"The talk will be about some of the recent work on cities and the 'art of experimentation'

Hälsar Anders

[Linköpings universitet]        [http://www.liu.se/images/sigill/sigill_50.png]
Anders Hansson, PhD, Senior Lecturer
Department of Thematic Studies: Technology and Social Change
Tel: +46 13282930/+46 704438823

Besök oss gärna på: www.liu.se
http://www.tema.liu.se/tema-t?l=sv