[Humsamserien] :: Text till nästa tisdag! ::

Björn Wallsten bjorn.wallsten at liu.se
Ons Nov 26 02:09:41 CET 2014

Hej!

Framför allt beroende på att vi arbetat på åtskilda platser under hösten, har jag och Stefan Anderberg inte lyckats få till något tillräckligt färdigt textutkast för seminariebehandling nästa vecka. Tråkigt och trist detta, vi får skjuta på det tills våren.

Istället får ni hålla till godo med en text enbart av undertecknad, som jag själv tycker närmar sig inskickningsbart tillstånd. Förutom förslag på vilken tidskrift den ska skickas till är jag tacksam för allt som tar den mot kaklet. Snarare alltså kommentarer på otydligheter, ofullständigheter, pedagogiska brister etc., än förslag på helt nya tillskott och utsvävningar. Texten har i ett tidigt skede behandlats tidigare på GKF, tror det var förra hösten.

Ska bli trevligt att återigen ses i nästa vecka!
//Björn

Wallsten, B., (2014) "Living in 'Next Nature'" in Palmer, H., ed., Access to Resources - An Urban Agenda<http://aadr.info/access-to-resources-an-urban-agenda/> (Spurbuch AADR).
Björn WALLSTEN, Ph.D. Candidate
Environmental Technology and Management
IEI - Dept of Management and Engineering
Linköping University
SE-581 83 Linköping
Phone: +46 (0) 1328 5625
Homepage: www.iei.liu.se/envtech/om-oss/bjorn-berglund?l=en<http://www.iei.liu.se/envtech/om-oss/bjorn-berglund?l=en>