[Humsamserien] Min text inför tisdag

Julia Schwabecker julia.schwabecker at liu.se
Fre Okt 17 16:22:49 CEST 2014

Hej!

Bifogar min text till tisdag, ber om ursäkt att jag inte skickat den lite tidigare.

Texten är en utkast till mitt slutkapitel och jag funderar på hur den kan förbättras. Fungerar den som ett slutkapitel? Vore tacksam för era åsikter om vad ni tycker känns intressant och vad ni tycker behöver lyftas mer. Jag har också en känsla av att det finns delar av texten som kan tas bort.

Tack!

Trevlig helg,

Julia