[Humsamserien] Tid för seminariet och ändrad titel på papper

Cecilia Åsberg cecilia.asberg at liu.se
Tors Apr 23 13:30:42 CEST 2015

Tack Martin för spännande abstract o ny titel. Jag håller på att göra en sammanställning över vårens seminarier som vi kan ha tema_gemensamt - också som poster! Så detta blir perfekt.
Det finns också andra ändringar: exempelvis är det min doktorand Magdalena Górska som presenterar ett kapitel (om intersektionalitet ur materiellt-semiotiskt kroppsperpektiv) ur sin avhandling om andning - den 19 maj (och inte jag), Laura Watts presenterar dagen efter, redan 20 maj och vi får absolut inte glömma att vi får häftigt besök i Eben Kirksey (från Sydney) den 2 juni! Boka in den 2 juni också alltså - för det blir något i hästväg (eller i alle fall djurväg)! Kirksey har ju skrivit den omtalade Multispecies Salon-antologin och är med och leder ett liknande (i alle fall stort) EH initativ på Uni of Sydney.

Skickar strax en uppdaterad "poster" - MEN om ni har andra tillägg eller ändringar, skicka dem snarast till mig!

Bra synpunker också med seminarietiden... Vore ju perfekt om vi kunde standardisera eftersits (i mån av barnpassning o annat som tillåter det). Det får vi prata vidare om.

Allt gott
Cissi