[Humsamserien] :: Text tills tisdag... ::

Björn Wallsten bjorn.wallsten at liu.se
Fre Apr 24 23:36:11 CEST 2015

...kommer här, och är ett första och väldigt tidigt utkast på kappan till min doktorsavhandling (räkna med att ni behöver läsa den igen vid tillfälle någon gång under den hitre delen av hösten). Slutseminarium är inbokat tills den nionde juni och disputation preliminärt till den elfte december.

Jag är tacksam för alla tänkbara kommentarer, men kanske framför allt kring kappans upplägg. Jag är också intresserad av ifall ni kan tipsa om andra sammanläggningsavhandlingar att inspireras av, dessa behöver inte ligga nära ämnesmässigt utan snarare uppläggsmässigt.

Mer kring vad de olika kapitlen är tänkta ska fylla för funktion hittar ni på första sidan av det bifogade dokumentet.

Med hopp om ett givande seminarium,
//Björn

PS. I den mån ni vill läsa också de ingående artiklarna, hör av er så skickar jag. DS.

Wallsten, B. (2014) [Review<http://www.nordicsts.org/index.php/njsts/article/view/Wallsten/pdf_7> of the dissertation Anticipating Interruptions - Security and Risk in a Liberalized Electricity Infrastructure, by A. Silvast]. Nordic Journal of Science and Technology Studies 2(2) 41-43.
Björn WALLSTEN, Ph.D. Candidate
Environmental Technology and Management
IEI - Dept of Management and Engineering
Linköping University
SE-581 83 Linköping
Phone: +46 (0) 1328 5625
Homepage: www.iei.liu.se/envtech/om-oss/bjorn-berglund?l=en<http://www.iei.liu.se/envtech/om-oss/bjorn-berglund?l=en>