[Humsamserien] ansökningssem

Björn Wallsten bjorn.wallsten at liu.se
Fre Feb 27 13:54:05 CET 2015

Här kommer min och Anna Åbergs ansökan om medel för en förstudie om Space mining (gruvor i rymden), riktad mot Vinnova och deras "Strategiska Innovationsprogram för gruv och metallutvinning" som har deadline den 10:e mars. Ser mycket fram emot synpunkter på tisdag!

Allt det bästa,
//Björn

Wallsten, B., (2014) "Living in 'Next Nature'" in Palmer, H., ed., Access to Resources - An Urban Agenda<http://aadr.info/access-to-resources-an-urban-agenda/> (Spurbuch AADR).
Björn WALLSTEN, Ph.D. Candidate
Environmental Technology and Management
IEI - Dept of Management and Engineering
Linköping University
SE-581 83 Linköping
Phone: +46 (0) 1328 5625
Homepage: www.iei.liu.se/envtech/om-oss/bjorn-berglund?l=en<http://www.iei.liu.se/envtech/om-oss/bjorn-berglund?l=en>