[Humsamserien] upptakt

Hanna Sjögren hanna.sjogren at liu.se
Tors Jan 15 11:44:15 CET 2015

Hej GKF!

Jag har inte kunnat vara med på seminariet under hösten eftersom jag varit föräldraledig. Nu i januari flyttar jag och min familj till London eftersom min sambo har fått en postdoc på Goldsmiths. Min plan är att vara gästdoktorand på Goldsmtihs och skriva klart avhandlingen under våren 2016, då hoppas jag också att jag kan komma till GKF någon gång och presentera ett kapitel.

Vi hörs och ses!

Bästa hälsningar

Hanna