[Humsamserien] Högre seminarium

Anders Hansson anders.n.hansson at liu.se
Fre Jan 30 15:29:54 CET 2015

Hej

På tisdag tänkte jag börja samla in nomineringar till tema ts högre seminarium.
Fundera gärna på vilka gäster ni vill ha till hösten,eller workshops etc.

Hälsar Anders

Anders Hansson, PhD, Senior Lecturer
Department of Thematic Studies: Technology and Social Change
Tel: +46 13282930/+46 704438823

Besök oss gärna på: www.liu.se
http://www.tema.liu.se/tema-t?l=sv