[Humsamserien] Text till 24/3

Darcy Parks darcy.parks at liu.se
Ons Mars 18 09:26:19 CET 2015

Hej,

Jag bifogar min text till nästa veckas seminarium, en forskningsplan för mitt avhandlingsprojekt.

I texten sammanställer jag för förstå gången mitt syfte, kort bakgrund om mitt fall, syfte, tidigare forskning, lite teori och planer för mitt empiriska arbete. Fältarbete påbörjar jag nu. Därför söker jag främst kommentarer på två saker: hur delarna hänger ihop, och mitt empiriska tillvägagångssätt. Men såklart är jag även intresserad av annat såsom litteratur, teoretiska perspektiv och tips angående mitt fall.

Tack för att ni läser!
Darcy