[Info.cetis] Kontaktpersoner på Upptech?

Claes Klasander claes.klasander at liu.se
Sön Mars 11 16:31:58 CET 2018

Toppen!
Tack Mårten för  uppdateringarna!
Jag vet ju att Maria S halkat in på PhD-banan och vi har träffats några gånger.
Katarina är jag lite mer osäker på om vi hann träffas.
Och er får jag väl försöka titta in till nån gång när jag hälsar på svärfar som bor på Kålgården.

Allt gott!

/Claes

[cid:3645F8D7-3C41-4DDF-A1A1-3CBA996A6AB5 at lan]

 Claes Klasander
Föreståndare, Fil Dr
Centrum för tekniken i skolan, CETIS
Linköpings universitet
601 74 Norrköping
Telefon: 011 36 33 07
Mobil: 070 320 96 33
Mail: claes.klasander at liu.se<mailto:claes.klasander at liu.se>
Besöksadress: Bomullsspinneriet, Holmentorget 10, rum B115, Campus Norrköping

Besök oss gärna på: www.cetis.se<http://www.cetis.se>
Facebook: cetisliu
Twitter: @MagisterMunter