[Info.cetis] sen konferensanmälan Göteborg

Katarina Rehder katarina.rehder at liu.se
Tors Okt 4 12:21:12 CEST 2018

Hej Marie!

Så roligt att du vill komma på vår konferens.

Det ska gå bra, det finns platser kvar.

Nu är vår konferensansvarig Charlotta Nordlöf bortrest två dagar men hon läser e-post då och då.

Avvakta hennes svar men som sagt, det ska inte vara några problem så du är välkommen på tisdag.

Du hittar programmet på vår hemsida. www.cetis.se

Med vänlig hälsning

Katarina Rehder