[Info.cetis] Power Point presentation - we transfer - Maria Lindqvist

Maria Lindqvist maria.lindqvist at kungsbacka.se
Tis Okt 9 18:44:57 CEST 2018

Hej alla på CETIS,

tack för idag och tack för boken vi fick som medverkade med seminarium idag. För att ladda ner den Power Point presentationen som jag använde under mitt seminarie idag som gick under rubriken: Teknik och hållbar utveckling kombineras i Framtidens Leksaker 2030 - ett gott exempel på praktiskt och digitalt teknikarbete på högstadiet.
Kullaviksskolan - Kungsbacka kommun

klicka på följande länk: https://we.tl/t-jOY4h7i2sH

Vänlig hälsning

Maria Lindqvist

Lektor No/Tk
Fil. Lic. Miljösystemanalys
Kullaviksskolan
Kungsbacka kommun
Tel. 0300-836020

Värna om miljön! Behöver du skriva ut det här meddelandet?