[Info.cetis] Konf i vår?

Fredrika Johansson fredrika.johansson at orebro.se
Tors Okt 25 13:11:37 CEST 2018

Jag ställer den för att, jag tycker att det är kul och intressant att jobba med teknik och sedan fick jag info om er via Komtek. Jag och min kollega går en kurs hos dom här i Örebro, och de nämnde er och det ni jobbar med.

Jag vill få in mer teknik på vårat fritidshem (vi har inte jobbat alls med det just), då barnen tycker att det är kul och det även står i våra mål. Jag vill få mer kött på benen, och lära mig roliga saker som jag sedan jag testa med eleverna.

/Fredrika