[Info.cetis] tekniska system

Annika Jonsson annika.jonsson at ahlaforsfriaskola.se
Sön Dec 2 15:14:31 CET 2018

Hej
Jag undervisar i bl.a teknik på högstadiet och har tittat på er matris med olika undervisningsförslag.  Jag har även läst lite artiklar om tekniska system.
Har ni något konkret förslag på hur man skulle kunna jobba med tekniska system? Jag tänker mig en individuell fördjupning, efter att man diskuterat och gått igenom tillsammans.
Intressanta ämnen skulle kunna vara kläder eller förpackningar, men hur formulerar och  avgränsar man uppgiften så det inte blir för stort och svårt? Just nu har jag nior.

Mvh
Annika Jonsson, Ahlafors fria skola, Ale kommun

Skickades från E-post<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> för Windows 10