[Info.cetis] Teknik tillsammans

Robert Kjellgren robert.kjellgren at molndal.se
Tis Jan 22 19:07:19 CET 2019

Hej!

Jag heter Robert Kjellgren och arbetar på Lackarebäckskolan i Mölndal. Jag undervisar i ämnet teknik i våra tre fyror.  Jag är 47 år och har arbetat som lärare i 20 år. Min skola är en f-6 skola med 600 elever.

Vi skulle gärna prova ert material Stad i förändring, tekniska system i staden.

Tillsammans med mina fyror arbetar vi kreativt, undersökande och nyfiket. Vi arbetar med konstruktioner och faktakunskaper kring det tema vi håller på med och det skulle vara roligt att pröva materialet eftersom jag planerat samma arbetsområde under vårterminen.

Mvh
Robert Kjellgren