[Info.cetis] TIS 2020

Charlotta Nordlöf charlotta.nordlof at liu.se
Fre Apr 3 10:58:03 CEST 2020

Hej Annelie!
Tack för ditt mail! Som läget är nu så jobbar vi på och tänker att konferenserna ska genomföras som planerat. Men, samtidigt så försöker vi vara beredda på att det kan förändras.

Programmet för Växjö (och övriga konferenser) kommer i samband med att anmälan öppnar, vilket enligt planen är i början av juni.

Jag tänker nu att när du hör av dig och visar intresse så kanske jag kan få ställa en fråga till dig om konferenserna? Vi funderar nämligen på om det skulle  vara  ett alternativ att istället ha digitala konferenser, om läget är osäkert inför hösten. Vad tänker du om det? Skulle du själv vilja delta om det blir en digital konferens? Hur tror du att andra tänker kring en digital konferens?

Vänliga hälsningar
Charlotta Nordlöf, CETIS