[LiU design] LiU design talks, program och lokal

Stefan Holmlid stefan.holmlid at liu.se
Tis Sep 16 20:38:20 CEST 2014

Hej!

Här är nu programmet för dagen! Det finns också i den kalenderbokning som jag skickat ut; men jag vet att det inte är alla som använder den datorbaserade kalendern.

0930 Samling i Materiallabbet (se nedan)
1000 Välkommen till IEI/Johan
Välkommen till LiU design talks/Stefan
1020 "Om materiallabbet"/David Eklöf
1040 Ulla-Karin Hellsten
1110 "Lärande på kandidatnivån"/Leo Johannsson
1140 LUNCH
1300 "Gestaltning som utvecklingsområde"/Ingemar Grandin
1330 "Service walkthrough"/Johan Blomkvist
1400 "Integrera design i offentlig sektor"/Lisa Malmberg
1430 Kerstin Lind
1500 Arbetspass med kaffe
1610 Summering
1630 SLUT med fortsättning på deKlomp

Materiallabbet ligger i A-huset; i samma lokaler som Verkstaden och Industriell Produktion i C-korridoren mellan Ing15-Ing13.
Materiallabbet ligger i A-huset i C-korridoren mellan ingång 13 och 15, mitt emot verkstaden, se länk
 http://www.iei.liu.se/machine/mrl?l=sv

mvh
Stefan & Johan

-------
Stefan Holmlid, @shlmld
Associate Professor, Interaction & Service Design
Department of Computer & Information Science
Linköping University
Phone +46 13 28 5633

Please visit us at www.ida.liu.se/~ixs