[LiU design] Välkommen till LiU-Design-lunch onsdag den 26 november

Karin Ström Lehander karin.lehander at liu.se
Sön Nov 23 19:20:31 CET 2014

Hej alla i LiU-Design-nätverket!

Välkommen till LiU-Design-lunch nu på onsdag den 26 november kl 12:00 på Universitetsklubben (Campus Valla).
Jag bokar bord, var och en betalar för sig. Anmäl er till mig senast nu på tisdag, är ni snälla.

Varmt välkomna!

PS - Vi hoppar över nästa månads LiU-Design–lunch (nyårsafton) men vi fortsätter luncherna nästa år. Boka in onsdagarna den 28 januari, 25 februari, 25 mars, 29 april och 27 maj.

Med vänliga hälsningar,

Karin Ström Lehander
jur kand, fil mag, koordinator
Institutionen för Kultur och Kommunikation
Linköpings universitet
013-28 2236
karin.lehander at liu.se