[LiU design] LiU-Designlunch onsdag den 25 februari!

Karin Ström Lehander karin.lehander at liu.se
Mon Feb 16 11:01:01 CET 2015

Hej allihop i LiU-Designnätverket!

Nästa vecka är det dags för LiU-Design-lunch igen, dvs onsdag den 25 februari kl 12:00 på Universitetsklubben (Campus Valla)!

Jag bokar bord, var och en betalar för sig. Anmäl er till mig senast nästa tisdag, den 24 februari, är ni snälla.

Varmt välkomna!

Med vänlig hälsning

Karin Ström Lehander jur. kand., fil. mag.
Koordinator
[Linköpings universitet]

[sigill_96dpi_50px]

Institutionen för kultur och kommunikation, IKK
581 83 Linköpings universitet
Telefon: 013-28 22 36
Besöksadress: Keyhuset rum 4402, Campus Valla

Besök oss gärna på: www.liu.se/IKK