[LiU design] DIGISPACE på Visualiseringscenter C

Stefan Holmlid stefan.holmlid at liu.se
Fre May 15 12:41:16 CEST 2015

Hej!

vi kommer att ha ett LiU design koordinatorsmöte lite senare på terminen. Samla gärna ihop idéer och skicka till någon av följande personer, så tar vi med oss det till det mötet:

IDA: Stefan Holmlid, Mattias Arvola
IEI: Kersti Sandin Bülow, Johan Ölvander, Leo Johannsson
IKK: Mats Sjöberg, Frida Berntsson, Gary Svensson
ITN: Jonas Lundberg
IBL; Daniel Västfjäll

Det finns ju ett flertal utställnings"tillfällen" under året, som kan vara värda att synkronisera saker med/kring.

Med vänlig hälsning,
Stefan Holmlid