[LiU design] OBS - fel datum!! Välkommen till LiU-Designlunch onsdagen den 27 januari!

Karin Ström Lehander karin.lehander at liu.se
Tors Jan 21 09:37:13 CET 2016

Hej igen!

Fel datum! Onsdagen den 27 januari är korrekt datum!

Anmälan till mig senast tisdag den 26 januari, tack.

Med vänlig hälsning
Karin Ström Lehander, jur. kand., fil. mag.
Koordinator, Samverkanskoordinator
[Linköpings universitet]

Institutionen för kultur och kommunikation IKK
581 83 Linköping
Telefon: 013-28 22 36
Besöksadress: Hus Key, rum 4402
Besök oss gärna på: www.liu.se<http://www.liu.se/>