[LiU design] Nästa Designlunch den 30 mars i Golfrestaurangen

Karin Ström Lehander karin.lehander at liu.se
Tors Mars 24 12:17:52 CET 2016

Hej alla i Designnätverket,

Välkomna till nästa Designlunch som vi förlägger till Golfrestaurangen (Campus Valla). Bord är bokat åt Designnätverket från kl 11:30 onsdagen den 30 mars. Varmt välkomna!

Som vanligt betalar var och en för sig, och jag bokar bord. Är ni snälla och anmäler till mig om ni kommer att närvara senast tisdagen den 29, tack.

Men först - Ha en riktigt GLAD PÅSK!

Med vänlig hälsning
Karin Ström Lehander, jur. kand., fil. mag.
Koordinator, Samverkanskoordinator
[Linköpings universitet]

Institutionen för kultur och kommunikation IKK
581 83 Linköping
Telefon: 013-28 22 36
Besöksadress: Hus Key, rum 4402
Besök oss gärna på: www.liu.se<http://www.liu.se/>