[LiU design] LiC-framläggning i design

Torbjörn Andersson torbjorn.andersson at liu.se
Mon May 16 16:22:57 CEST 2016

Hej!

Välkommen att delta på min LiC-framläggning fredagen den 17:e juni!

Tid: 14:15

Plats: Sal ACAS, A-huset: http://www.liu.se/karta/karta?l=sv&px_type=2&px_id=14

Titel: Aesthetic Flexibility - Modularity of Visual Form in Product Portfolios and Branded Products

Efter framläggningen serveras det lite bubbel och lättare tilltugg. På kvällen är du och din respektive/familj varmt välkommen på fest kl 19:00. Den kommer att gå av stapeln antingen utomhus (utanför Maskins nya lokaler) eller i Mekoteket 2C:967 (mellan ingång 17 och 19 i A-huset).

Klädsel: Finkläder och eventuellt för att kunna sitta ute om vädret tillåter.

Det går utmärkt att delta på enbart framläggning, enbart fest eller båda delarna. Vänligen meddela deltagande och eventuella allergier till mig senast den 31:e maj.

För er som är nyfikna på opponenten Monika Hestad så kommer hon att hålla en föreläsning om sin forskning  (Branding and Product Design) kl 10:15 - 12:00 i ACAS (samma lokal som LiC–framläggningen).

Torbjörn Andersson
Lektor, Industridesigner MFA

[Linköpings universitet]

IEI, Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling
581 83 Linköping
Telefon: 013-28 27 79
Besöksadress: Hus A, 3D, rum 188, Campus Valla
Besök oss gärna på: www.liu.se<http://www.liu.se/>