[MRiRT-Sverige] AUTO: Kristina Nilsson/ONKOLOGI/UAS/LUL är inte på kontoret.

Kristina Nilsson kristina.nilsson at akademiska.se
Fre Dec 27 10:17:30 CET 2013

Jag kommer inte att vara på kontoret från 2013-12-20 och kommer inte
tillbaka förrän 2014-01-02.

Jag kommer att svara på meddelandet när jag kommer tillbaka. Möjligen läser
jag lita mail då och då när jag är borta. Är det brådskande, ring mig på
mobilen.

Obs! Det här är ett automatiskt svar på ditt meddelande  "[MRiRT-Sverige]
Lite nya intressanta MR-fantom" sänt 2013-12-27 09:28:19.

Det här är det enda meddelande du kommer att få om att den här personen
inte är på kontoret.