[MRiRT-Sverige] Ang. Nationella testbädden för innovativ strålterapi | Nyhetsbrev

Peter Lundberg peter.lundberg at liu.se
Tis Okt 28 17:47:24 CET 2014

Hej Jon!

Det är inte MRiRT-listan du ramlat bort ifrån, enbart distributionen av nyhetsbrevet från Nationella testbädden (som skickats ut av Erika Nydahl/Peter Söderman genom MRiRT-listan).

Jag kan också tycka att det är märkligt att du fallit bort från nyhetsbrevet men det är väl något som blivit fel.

73, Peter

http://www.aftonbladet.se/incoming/article19752492.ab

On 28 Oct 201444, at 14:02, <Jon.Hauksson at vll.se>
 <Jon.Hauksson at vll.se> wrote:

> Jag har inte medvetet avbeställt meddelandena från listan. Jag önskar vara kvar på mrirt-listan.
>
> Mvh
> Jón Hauksson
> Umeå
>

> Från:        Nationella testbädden för innovativ strålterapi <texta at erikanydahl.se>
> Till:        <mrirt-sverige at lists.liu.se>
> Datum:        2014-10-23 19:34
> Ärende:        [MRiRT-Sverige] Nationella testbädden för innovativ strålterapi | Nyhetsbrev: Din prenumeration har nu avbeställts
> Sänt av:        mrirt-sverige-bounces+jon.hauksson=vll.se at lists.liu.se

> [...]

Peter Lundberg, PhD, Professor
University of Linköping and University Hospital of Linköping Radiation Physics and CMIV

Postal address:
Peter Lundberg
Radiation Physics
University Hospital of Linköping