[MRiRT-Sverige] Inbjudan NATIONELLT MÖTE OM KLINISK fMRI/DTI

Johan Sjöberg johan.sjoberg.ks at gmail.com
Tis Sep 30 12:06:25 CEST 2014

Hej Svend,

I inbjudan nämns "Radiologer" som målgrupp, som är läkare. Vet ej vad den
danska motsvarigheten heter (Eng: "Radiologists").

--

Vänliga hälsningar

Johan Sjöberg M.Sc.
Leg. Sjukhusfysiker
Karolinska Universitetssjukhuset, Solna
Verksamhetsområde Sjukhusfysik
Sektionen för Bild- och funktionsfysik, Solna
Enheten för Röntgenfysik
Elevhemmet H2:06
171 76 STOCKHOLM
Telefon: +46 (0)8 517 73809