[MRiRT-Sverige] Större möten våren 2015 Skonsam Strålbehandling

petlu11 peter.lundberg at liu.se
Ons Feb 18 09:51:49 CET 2015

Hej Simon!

Jag tänkte kicka igång ett telefonmöte inom WP4 innan nedanstående. Hur brukar du boka telefonmöten?

73, Peter

> On 9 Feb 2015, at 15:15, Simon.Lindgren at vll.se wrote:
>
> Hej alla,
>
> Här kommer en blänkare om större projektmöten inom Skonsam Strålbehandling. De som redan finns med på kontaktlistan får även enskilda kalenderkallelser och önskar ni stå med på listan för utskick kan ni bara maila mig. Ett extra förtydligande att ni då gör det på simon.lindgren at vll.se snarare än att svara på maillistan.
>
> Planerade möten hålls:
>
> 11-12 Mars 2015 i Stockholm (lunch - lunch)
> [...]

Peter Lundberg, PhD, Professor
University of Linköping and University Hospital of Linköping Radiation Physics and CMIV

Postal address:
Peter Lundberg
Radiation Physics
University Hospital of Linköping