[MRiRT-Sverige] Registreringen är öppen - MRinRT möte i Lund Juni 16-17 Juni 2015

Elna-Marie Larsson elna-marie.larsson at radiol.uu.se
Fre Jan 23 23:55:28 CET 2015

Hej!
Tack för senast!
Försökte registrera mig till MRinRT men det går endast om man betalar avgiften. Ska man som medlem  i scientifc committee och dessutom inbjuden föreläsare betala avgift? Det är helt OK att betala, om reglerna är sådana, men vill gärna veta vad som gäller. Och om man inte ska betala, hur registrerar man sig då?

Många hälsningar,
Elna-Marie

Prof. Elna-Marie Larsson. MD, PhD
Section of Neuroradiology
Department of Radiology, Uppsala University
Akademiska Sjukhuset
SE 751 85 Uppsala
Sweden

elna-marie.larsson at radiol.uu.se