[MRiRT-Sverige] Workshop Skonsam Strålbehandling 16-17 Maj

Simon.Lindgren at vll.se Simon.Lindgren at vll.se
Mon Apr 16 15:53:00 CEST 2018

Hej alla,

Jag bifogar kallelse med preliminärt program för Skonsam Strålbehandlings
vårworkshop.

Observera att ett stort fokus för mötet kommer vara framtiden efter detta
projekt och i vart fall ett nytt projekt där vi ska diskutera innehåll och
vilka som är intresserade av att delta så jag hoppas att även kliniker och
företag som inte är formella parter i nuvarande projekt finner tid och
intresse att delta i diskussionerna!

Rikta vänligen alla eventuella frågor till mig (och då självklart i ett
separat mail till simon.lindgren at vll.se och inte bara genom att trycka
svara på detta mail).

Vänliga hälsningar
Simon Lindgren
Project Manager - Gentle Radiotherapy
Department of Medical Engineering and Radiation Physics
University Hospital of Umeå
901 85 Umeå