[Vild!] Inbjudan till Syltopps-hajk med Vild

Henrik Tidefelt tidefelt at isy.liu.se
Fre Juli 2 19:06:59 CEST 2004

Följande tur går av stapeln redan innan höstens upptaktsmöte, och ju tidigare man bokar biljetter ju billigare blir det.  Därför inbjuds du redan nu till:

3-5/9: Syltoppen, återkomsten - Fikafaktor 2

Det var två år sedan Vild för första gången försökte nå Syltoppen (det var i alla fall vissa som uppfattade syftet med turen så!).  Försöket gick i stöpet på grund av att isen hann före oss, och istället för att göra topptur vandrade vi lite mer.  Den här gången ger vi oss av några veckor tidigare.  Precis som förra gången lämnar vi Linköping på torsdag kväll, så redan på fredagskvällen har vi hunnit ända fram till Sylmassivet.  Vid goda mark- och väderförhållanden gör vi topptur på lördagen.  I vilket fall som helst tar vi tåget hem igen på söndagskvällen, och om tågen är i tid hinner man ledigt till skolan 8.15 på måndagen.  Följ med till uppfriskande höstfjäll!

På allmän begäran begränsas deltagarantalet, till 12.  Resor går att få för ca 700kr totalt om man är ute i god tid.  Därav går endast ca 500 till tågbiljetter om man beställer nu (resten är taxiresor som inte måste bokas långt i förväg), och därför gäller följande anmälningsförfarande:

1)  Meddela mig att du (ni) är intresserad(e).
2)  Om jag svarar att det finns plats kvar har man 3 dagar på sig att köpa biljetter.
3)  När man skaffat biljetter meddelar man mig, och gör man det i tid har man fått plats på turen.

Tågen jag har bokat in mig på är:
  Linköping C - Enafors, 2004-09-02 kl 20.00
  Enafors - Linköping C, 2004-09-05 kl 18.57

Givetvis kan man också hoppa av turen, och då erbjuder jag mig att försöka förmedla inköpta biljetter till andra intresserade deltagare.

Ansvarig ledare: Henrik (tidefelt at isy.liu.se, 070 - 272 37 42) och förhoppningsvis någon mer.

Sommarhälsningar,

Henrik