[Vild!] Skidåkning på lördag

Anna Scharff annsc008 at student.liu.se
Tors Feb 24 15:46:15 CET 2005

Hej alla skidsugna!
På lördag åker jag till Tolvmannabacken i Kisa och åker skidor! Häng gärna på om du är åksugen du också! Jag går på bussen (se nedan) vid Gamla Linköping. Jag är blond, har jättegamla skidor och är förmodligen klädd i svart! Det vore jättekul om jag får sällskap!

Tolvmannabacken har just nu två backar (de två största) och två liftar (den vid Teknikbacken samt den längsta liften) öppna.
De har även 2,8 km längdspår öppet.
Anläggningen har öppet kl. 9-16 på lördag.

Det finns servering; själv tar jag med mig äggmackor och varm choklad och äter i värmestugan!

Skiduthyrning finns i backen, ring innan på 0494-125 82.

Ett liftkort heldag kostar 180 kr och halvdag 140 kr.
Ett dygnskort med Östgötatrafiken kostar 110 kr.
Tillkommer gör Vild-tjugan.

Buss 540 går på lördag...
från Linköpings rececentrum 7.33.
från Gamla Linköping 7.40.
...och anländer Tolvmannabacken strax efter 8.40.

från Tolvmannabacken 16.00.
...och anländer Gamla Linköping 17.17
alternativt Linköpings rececentrum 17.25.

För mer info se www.tolvmannabacken.com eller ring mig på 070-442 99 42.

Vi ses!
Anna Scharff