[Vild!] Ny ryggsäck?

Henrik Tidefelt tidefelt at isy.liu.se
Tors Apr 7 10:55:16 CEST 2005

Hej!

Jag skulle bara vilja ge ett tips till er som går och plågas under en dålig ryggsäck.  Fliesbergs vid Sergels torg säljer nämligen ut hela sitt sortiment, däribland ryggsäckar från Lundhags.  Modellen heter Motion (Spirit) 65 och kostar 1999 kr.  "Spirit" är dammodellen, och volymen 65 liter.  Dock gäller det att vara snabb för butiken stänger den 11 april.

Vill man testa ryggsäcken innan man far till storstan (eller låter någon i storstan handla åt en) kan man gärna höra av sig till mig, för jag råkar ha en hemma som ska bli Vild!s.  Mig veterligen finns det ingen butik i Linökping som har säckarna hemma, så vill man testa just en Motion (det finns en liknande serie enklare säckar som heter V8, och den finns i butikerna) är det nog mitt ex som gäller.

Vi som valt ryggsäckar åt Vild! har alltså redan fastnat för Motion-modellerna, men då inget bärsystem passar alla rekommenderar jag ingen att köpa blint bara för att det är billigt.  Man kan också läsa lite och titta på bilder på Lundhags hemsida.

Någon kanske undrar vad det är för Vild!-ryggsäckar jag pratar om, och till er kan jag bara säga att vi i framtiden kommer ha ett litet antal ryggsäckar av olika modeller för uthyrning, men mer information om detta kommer när tiden är mogen.

(Varken jag eller någon jag känner har något som helst ekonomiskt intresse i detta.)

M v h,

Henrik Tidefelt