[Vild!] Vandring i östra Östergötland 28-29 maj!

Erik Halldorf halldorf at bredband.net
Mon May 23 21:33:30 CEST 2005

Vandring i östra Östergötland 28-29 maj!

Följ med på försommarvandring från Valdemarsvik till vackra Gryt nu till
helgen! Vandringen går i ganska lugnt tempo ca 20 km längs Östgötaleden.

Detaljer:

Samling vid NORRKÖPINGS resecentrum senast 9.00 på lördag (tåg går från
Linköping 08.30). Bussen avgår från Norrköping 09.05 och ankommer tilll
Valdemarsvik 10.18. Hemresa söndag 16.55 från Fyruddens hamn alternativt
17.00 från Gryt, alternativt 17.05 från Hosum (det går alltså att korta
ner vandringen om det skulle behövas), ankomst till Norrköping 18.55 med
anslutning till Linköping som är framme 19.28.

Ta med tält (jag har en plats kvar i mitt), mat, regnkläder och annan
sedvanlig vandringsutrustning (om du är tveksam vad detta innebär eller
saknar utrustning, skicka ett mail så försöker jag ordna det!) Ta också
med tillräckligt med vatten, det finns begränsade möjligheter att fylla
på vatten längs vägen.

Kostnad: inte nån förutom Vild!-tjuga (man betalar dock sin egen resa -
dygnskort kan vara lämpligt färdbevis, särskilt för Linköpingsbaserat folk).
Sugen? Hör av dig till Susanne, susaakes at hotmail.com, 070-3506443.