[Vild!] Inga valar på Valsafari!

Karl Gustav Sterneberg karst273 at student.liu.se
Sat Sep 9 22:04:48 CEST 2006

(For information in English see below)

Hej!

Jag vill bara påminna om att än är det inte försent att anmäla sig till
Valsafarin som kommer genomföras nästa helg.

Beskrivning:
Höstvandring i natursköna Kolmården. Kanske blir det höstens sista bad.
Turens sträckning anpassas efter gruppens önskemål. Vi sover i tält. Har
vi tur får vi möjlighet att sitta och mysa vid en lägereld på kvällen.
Kostnad: resa + Vild!-20.

Nej vi ska inte spana efter valar och inte heller ska vi till djurparken
bara för att den råkar ligga i Kolmården. Men jag lovar, vi kommer ha
skoj ändå :)

Avfärd: lördag morgon.
Hemkomst: söndag eftermiddag/kväll.
Mer info ges under förträffen i Linköping på onsdag kväll.

Frågor/anmälan till mig via e-post eller per telefon. I samband med
anmälan meddela gärna önskemål om tid (mellan 17:30 och 19:00) för förmötet.

Hälsningar
KG Sterneberg
karst273 at student.liu.se
070 - 798 45 97

In English
Anyone interested in the hike next weekend who would like information in
English please send me an e-mail at latest tomorrow Sunday or give me a
call on
070 - 798 45 97.