[Vild!] ORKA TORKA 22 mars!

Louise Quistgaard louqu475 at student.liu.se
Tis Mars 13 19:59:22 CET 2007

Hejsan!

Torsdagen den 22 mars kl.19.00 är det dax för att lära sig om hur man
gör sitt friluftsliv och framförallt ryggsäck mycket lättare (och godare!)

Med andra ord; det är dax för ORKA TORKA!!

Vi kommer gå igenom om varför man torkar mat, hur man torkar olika
livsmedel, hur man sen gör för att tillaga det och lite receptförslag.
Ska du iväg på påskturen med Vild! så kan det vara en god idé att komma
på ORKA TORKA!

Vi håller till hemma i mitt kök, därav maxgräns på 10 pers, först till
kvarn... :o)
För att hitta hem till mitt kök så hoppar man på spårvagn 2 eller 3 mot
Vidablick el. Fridvalla. Hoppa av vid Hagaskolan, gå rakt fram, sväng
nästa vänster (Norralundsgatan). Jag bor i nr 15 C (gult hus), 2 tr.
Ring mig så släpper jag in er!

Kort och gott:
Aktivitet: Lär dig torka mat
När: Torsdag 22 mars 19.00 - ca 21.00 (Observera att datumet är ändrat
från Lilla Gröna!)
Var: Norralundsgatan 15 C, Norrköping
Kostar: Vild-tjugan (20 kr)

Anmälan sker till Louise Quistgaard, louqu475 at student.liu.se