[Vild!] Omdirigering av fjäll-hajk-anmälningar

Henrik Tidefelt tidefelt at isy.liu.se
Fre Aug 17 16:42:16 CEST 2007

Hej!

I inbjudan till höstens första och lite kortare fjäll-hajk som gick
ut den 5 augusti, stog det att man skulle anmäla sig till mig.  Det
var egentligen inte så smart, för jag kommer vara bortrest de
kommande två veckorna, och det finns fortfarande ett litet antal
platser kvar att fylla.  Därför är det bättre om man skickar sin
anmälan till Filip (filto338 at hotmail.com) istället.  Ni som redan
anmält er till mig behöver förstås inte anmäla er igen till Filip.

Jag klipper in inbjudan här för den som inte har den kvar:

M v h,

Henrik